Gå til innhold

24. januar


shanghai-baby

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Endelig to streker på testen! Jeg er helt ferskis, har ingen barn fra før. Er det flere der ute som skal ha i slutten av januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

 

Jeg er også super fersk. Har termin 20. januar. Veklser veldig mellom å glede meg og å synes det er uoverkommelig og skummelt. Har barn og gravide overalt i vennekretsen... Men er ikke 100% overbegeistret selv. HAr heldgivis en kjærste eom er veldig klar for å bli pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Så hyggelig å møte folk i samme situasjon! Har dere fortalt det til noen enda? Jeg klarte ikke holde meg og har fortalt det til ganske mange, allerede.

 

Kjæresten min er også kjempestolt! Det hjelper jo masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! tok test i går etter en ukes mistanke, og det var ikke snakk om å vente i så mye som et halvt minutt engang... positivt utslag umiddelbart! :) litt brått på kom det, men det ar bare å venne seg til tanken.... har faktisk termin dagen før deg! hvor i landet holder du til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, gratulerer så masse

 

er ikke helt sikker på når j skal ha, m d er nok i slutten av jan. tror j... slutta m pillen 18. april, og har ikke fått mens. testa positivt på lørdag. vi gleder oss masse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei a9kapia,

 

Jeg bor i Shanghai, så det er ganske langt vekk.. Derfor synes jeg det var enda kosligere å kunne ha kontakt med andre gravide gjennom nettet! Jeg kjenner ingen i nærheten her som er gravide. Men jeg er fra Oslo-området. Skal hjem på ferie i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har termin 26jan. dette er min nr 2. dokke så e ferske i game he møye å sjå fram til! he ein gutt så bler 2 i juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha i januar.

Termin 27 her da.

Med andremann. Gleder meg enormt!

Er bare så utrolig lenge til! Ser mest frem til magen begynner å synest jeg da :) Har bestemt meg for å nyte sv.skapet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei:)

Venter min nr 2 den 23.jan(menstermin).

Har en 2åring fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...