Gå til innhold

Jeg skal ha tvillinger ;)


bbk og 3 håpefulle

Anbefalte innlegg

Fikk vite i går at begge eggene fra min første IVF (prøverør) har festet seg ;) Nå ruger jeg på 2 jenter i uke 6....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei så morsomt! Moren min er tvilling så jeg er vel disponert, men har enda ikke vært til sjekk, så jeg vet ingen ting enda.

 

Lykke til med de to småtrollene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så heldig du er!

Gratulerer!

Nå ble jeg skikkelig misunnlig, så gøy med tvillinger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! spennende med to :) Blir gøy å høre fra deg framover! klem fra meg og knøttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg fikk vite på ultralyden i går at jeg venter tvillinger jeg også, toeggede, hadde visst kommet to egg ut i stedet for et, spennende, da blir jeg mor til 4

 

lykke til da

 

spennende da i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror jeg svarte deg på "tvilling-siden". Men vi bor i samme fylke og skal vel hanesten samtidig!!! Moro!!

hvor langt har du kommet? Skal på andre UL i morgen, håper alt står bra til. Prøverørs og mistet i 2 SA tidligere + 2 sen-aborter pga syke foster så vi er ganske nervøse for tiden. MEN det går som regel bra ;):)

Var hos lege i dag og er 65% sykemeldt og han sa at jeg kom til å være det frem til uke 24, da ble alle som ventet tvillinger sykemeldt. Redd det blir laaang ventetid når man blir gående så mye hjemme....

Har du barn fra før?

Har en funksjonshemmed gutt på 10 år,så dette blir omtrent som førstegang...husker ingenting....

Gøy å følges gjennom svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...