Gå til innhold

Sneik meg med her i siste liten....


Gjest

Anbefalte innlegg

Da har det endelig gått opp meg for sambo og meg at vi skal bli foreldre. Utifra bim kalkulatoren har jeg termin 30. januar:) Spiren satt i 2 pp og vi er i lykkerus. Er fryktelig trøtt og oppblåst i magen om kvelden, men ellers er formen fin. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne:)

 

Håper vi alle får et fint svangerskap og at spiren sitter godt fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattulerer så mye

Vi er flere som er oppblåst. Føler at når jeg ikke må tisse, så må jeg slippe ut gass.

Sambo erter.

:-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer! Jeg skal også ha barn i slutten av januar! Jeg føler meg også veldig oppblåst og ikke minst trøtt! Sovnet på kino i går. Noen som vet når det er vanlig å bli kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei shanghai-baby.

først gratulerer til alle januar gravide:)selv har jeg forløpig termin 15jan så får vi se etter ultralyd 31mai da om det stemmer..

når det gjelder kvalme så har jeg vært kvalm siden dag 1 jeg,før jeg i det hele tatt visste jeg var gravid..men tror det er forskjellig,noen er jo nesten ikke kvalme i det hele tatt..

spisr for å holde kvalmen borte jeg,putter alt mulig i munnen..

men er lov nå hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vist termin samtidig, i følge BIM-kalkulatoren så skal vi ha 30 januar. Tror kanskje alikavel den kommer i begynnelsen av februar, men det vet man jo aldri. Er som deg fryktelig trøtt hele tiden, men er heldigvis ikke kvalm enda.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...