Gå til innhold

Har dere tenkt på hvordan dere skal....


FruMamma med nr 2

Anbefalte innlegg

være på håret?

 

Jeg regner med de fleste skal til frisør å sette opp håret, men har dere noen tanker om hvordan dere vil ha det? Jeg har nemlig ikke peiling selv, så jeg legger alt dette i hendene på frisøren...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aner ikke hvordan jeg skal ha håret..vet at min kommende mann synes at jeg er finest med håret ned..så håper på at frisøren kommer med en god mellomting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så fint med krøller i håret som er satt opp og henger litt ned bak, men jeg vet ikke om jeg selv passer i det. Håper bare det ikke blir en "kjedelig" frisyre som jeg kanskje hadde greid å gjort selv... Jeg har ikke så langt hår heller, går så vidt litt under skuldrene og er en del oppklipt. Gleder meg til prøvetimen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hår som rekker meg ned til skuldrene fremme, litt lenger bak. Jeg skal sette opp litt av håret (fra ørene og opp hvis du forstår...) slik at resten henger løst. Har naturlig fall så frisøren skal fremheve det. Har Mette-Marit slør som skal festes der håret blir satt opp slik at når jeg tar av meg sløret ut på dagen en gang så kommer det oppsatte håret frem.

 

Kan være greit å ha litt peiling på hvordan du vil ha det slik at du ikke blir misfornøyd. Prøv å tenk litt hva som står i stil med både personligheten din og kjolen din. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også naturlig fall i håret, så frisøren(sa i tlf) at hun mest sannsynlig kom til å krølle det litt opp. Jeg er ganske lita og spinkel selv, så noe voldsom frisyre kan jeg ikke ha.

 

Jeg skal også ha slør og tiara...eller, ikke tiara i den forstand, for det er ikk noe som står opp hvis du skjønner, det ligger helt ned. Hm..ja litt vanskelig å forklare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt hår, tenkte og sette noe opp og la noe hange ned som skal krølles, skal til frisør så det kan jo være hun har bedre forslag og ser hva jeg kler.. Skal ha tiara men ikke slør..

Gleder meg til prøvetimen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jeg også. Er bare så lenge til..Skal gifte oss den 19.aug, så det er enda litt tid til å tenke seg grønn på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de fleste frisører har en sånn bok du kan se i...min hadde iallefall det da jeg kom på prøve timen....Men jeg visste alt hvordan jeg ville ha det....Så det var ikke så vanskelig....Jeg er nå lykkelig gift...(13.mai)

 

Lykke til alle som skal gifte seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...