Gå til innhold

MYE liv


sjettejuli

Anbefalte innlegg

er i uke 34, og deter ekstremt mye liv i magen. man " ser" armer og bein hele tida, og magen flytter seg hit og dit konstant. Lurer på om den sover i det hele tatt. Noen andre som har det sånn? Trenger jeg bekymre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bra jo mer liv det er, så synes du er heldig som har så mye liv hele tiden. Er ganske stille i min mage, blir mer bekymra da. Så du har nok en livlig krabat der inne bare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille gutten min er helt vill inni magen. hele dagen og kvelden noen ganger. tror ikke han sover noe i det hele tatt noen fager jeg.. jordmor på sykehuset sa det var kjempe bra at det var mye liv. det var tegn på at bebisen trivdes inni magen... så du trenger ikke bekymre deg...bare være glad for at bebisen din har det bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også mye liv. Magen hopper og du ser det bukter seg der inne. Kan bli litt ubehagelig til tider, men ungene synes det er kjempeartig å se på lillebroren som koser der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i her... hos meg er det også mye aktivitet som både kjennes og sees utenpå. Bare kos!!

 

Ps: jeg har sett flere diskusjoner rundt det å sammenligne aktivitet i magen og utenfor.. jeg tror og håper at dette ikke nødvendigvis trenger å henge sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...