Gå til innhold

sang til hjemmene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en fin sang til hjemmene altså foreldrene?

kunne noen delt med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha sang, men jeg tror det går an å søke på google på bryllupssanger eller noe sånt.

Skrevet

Vi skal ha denne:

 

TIL FORELDRENE

 

Mel: Når en liten mus skal ut og gå

 

Når et brudepar har giftet seg

Vil de takke dem som hjalp på vei.

Våre hjem med åpne armer stod

Og på begge sider tok de godt imot oss to.

Takk til våre hjem,

Alltid dør på klem,

Ingen er så god som dem.

 

Vi for barndomstiden takke vil

Og at vi på jorden er blitt til.

Våre mange minner setter spor

Derfor vil vi sende takken til vår far og mor.

Takk til søsken her

Som oss stod så nær

Vi har alle dere kjær.

 

Takk for alt vi lærte her som små

Det vil hjelpe oss på veien nå.

Når vi støvsuger og vasker litt

For vi vil jo ha et hjem som er foruten skitt.

Men det er jo bra

Og vi blir så gla’

Hvis du vil vår oppvask ta!

 

 

Hilsen brudeparet

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...