Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 noen som har en fin sang til hjemmene altså foreldrene? kunne noen delt med meg?
FruMamma med nr 2 Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Vi skal ikke ha sang, men jeg tror det går an å søke på google på bryllupssanger eller noe sånt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Vi skal ha denne: TIL FORELDRENE Mel: Når en liten mus skal ut og gå Når et brudepar har giftet seg Vil de takke dem som hjalp på vei. Våre hjem med åpne armer stod Og på begge sider tok de godt imot oss to. Takk til våre hjem, Alltid dør på klem, Ingen er så god som dem. Vi for barndomstiden takke vil Og at vi på jorden er blitt til. Våre mange minner setter spor Derfor vil vi sende takken til vår far og mor. Takk til søsken her Som oss stod så nær Vi har alle dere kjær. Takk for alt vi lærte her som små Det vil hjelpe oss på veien nå. Når vi støvsuger og vasker litt For vi vil jo ha et hjem som er foruten skitt. Men det er jo bra Og vi blir så gla’ Hvis du vil vår oppvask ta! Hilsen brudeparet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå