Gå til innhold

Jordmor i Grimstad


hemmeligvemmelig

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen vært hos jordmor i Grimstad? Har fått time 7. juni, men hun hørtes så utrolig sur og usympatisk ut! Også vet jeg andre har hatt kjedelige erfaringer med jordmor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært hos jm i grimstad, syns ho var koselig jeg. Litt eldre dame. Vet ikke om det er noen flere i byen, men ho jeg går til holder til på Brannstasjonen legesenter eller på helsestasjonen på Oddensenteret (kommer ann på dagene). Ho jeg prata med for å få time første gangen var ganske sur, spurte om jeg skulle ta med urinprøve for hadde akkurat vært hos legen, fikk til svar "det sier seg vel selv når det er svangerskapskontroll??" Hehe... hørte ikke helt etter nei :) Hvordan går det med deg? Når hadde du termin igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på brannstasjonen. Jeg har termin 14. nov, men skal på UL 16. juni så terminen forandres vel da :) Nå har jeg eksamen og slikt, og henger skikkelig etter siden jeg var så dårlig noen mnd. Det får bare gå sin gang! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da har du termin en mnd etter meg :) Du må ha masse lykke til på eksamen så ses vi på treff senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvert flere ganger hos jordmora i Grimstad, og det er kjempe koselig. Hun er litt treg, men har all verdens med tid når du er inne hos henne. Ingen spørsmål er for dumme, og det er jo godt. Jeg venter mitt 2. barn i august og skal faktiskt til jordmora i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da! Jeg skal til ho neste mandag. Men slenger du deg med på treff eller? Koselig med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I dag var jeg der, og det var jo kjempekoselig! Tok med samboer også, og godt var det for vi fikk høre hjertelyden for første gang! Det var så fint! Kommer til å gå til henne annenhver gang tenker jeg :)

 

Nå er det ultralyd fredag 16. Juni, blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke til jordmor før i august, er nesten litt trist, syns ho er så koselig! Når ho skulle høre hjertelyden nå sist så sparket han til den tingen ho setter på magen så ho begynte bare å le... tror ikke han liker at det er noe kaldt på magen for han sparket til ul-doppleren også :) ping79, er det ikke en herlig lyd?? Har hjertemonitor hjemme så er ikke så mange dager siden jeg hørte det selv her hjemme... fiiiiine gutten som lå stille litt det :D Gled dere til ultralyd, det var kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...