Gå til innhold

Noen som har termin 16 juli??


Delfina77

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er snart første gangsmamma, og jeg har termin 16 juli. Gleder meg stort til å bli mamma for første gang. Vi får ei lita tulle, og navnet er allerede bestemt, og det er Amalie Marie. Er det noen andre her som har tetmin søndag 16 juli??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 16 juli :) Er også førstegangs mamma og venter ei lita tulle. Gleder oss masse til den lille tulla kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dt gjør vi og. etter en lang ventetid, så det blir moro. Har dere bestemt navn til deres lille tulle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 16. juli. Har ei datter som blir 3 år fra før. Vi vet ikke hva det blir, så vi venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg har også termin 16 juli. Er førstegangs, og venter mest sannsynnlig ei jente. Vi gleder oss veldig mye, og koser oss med å handle inn ting og tang til babyen =)

Hvordan er formen deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg oså har termin 16juli og vi venter en liten gutt:)

Gleder meg så utrolig mye til å se han og den store frykten for og føde har ikke innhentet meg enda(håper ikke den gjør det heller...:)

Formen er fremdeles bra selv om det begynner og bli litt tyngre og gjøre "dagligdagse" ting enn før...Den lille gutten vår skal hete Adrian.Eeeeelsker det navnet!!!!Håper han ser ut som en liten Adrian da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Jeg venter også en liten gutt 16 juli!

Gleder meg enormt til å få se gullungen vår!

Nå så liker han å plage mamman sin med å prøve å knekke ribbeina hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei!

Erika er ventet 16.juli.Det er vår første jente,og vi gleder oss veldig til å se henne:)Er førstegangsfødende.Det er mye aktivitet inne i magen,nesten så jeg lurer på om hun aldri sover..Så hun blir nok ei aktiv lita "tøtte".Det med ribbeina kjenner jeg veeeeldi til ja..hehe:)

Er i uke 33

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! :)

har også termin 16 juli.. venter en gutt som skal hete Georg etter oldefar sin! :)

er førstegangsfødende jeg også!

gleder oss masse!!!

ble gravid med IVF (altså prøverør), så dette har vi ventet leeenge på! :)

føler meg plutselig så lite forberedt på det hele nå når det begynner å nerme seg.. hehe... er en aktiv liten krabat jeg bærer på jeg også ;)

lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også en liten gutt 16.juli:-) Det er vårt første barn og vi er vel fylt av en spenning og redsel om hverandre, men gleder oss fælt til å bli kjent med det lille nurket som turner mye i mamma's mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...