Gå til innhold

symtomer!?


sweet dreams

Anbefalte innlegg

er idag 5+5. har vært oppbåst i magen og hatt mye strekkninger/menssmerter de siste 10 dagene. men- idag kjenner jeg ingenting.

er dette normalt at symtomene gir seg.

har liksom ikke vært så steintrøtt idag heller som jeg har vært hele uka. men har jo ikke vært på jobb idag da...

pappen er på fest, og her er jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg er nå 7+6 og jeg hadde også en del sånne menssmerter fra uke 4-6 kanskje, men det ga seg. Trøttheten var verst frem til denne uken, ser ut til å ha gidd seg litt nå men er fortsatt mer trøtt enn vanlig da. Puppene mine derimot er superømme, eller det vil si brystvortene ikke resten av puppene. AU! Pappan her er også på fest, eller rettere sagt utdrikningslag for en god kompis av oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg også kjenner etter om mine pupper er ømme. men det er de ikke. de var det sist svangerskap. trøster meg med at det sikkert er fordi jeg nettopp har sluttet å amme...

syns det er godt når mannen er på fest, da får jeg endelig litt tid til å surfe litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det kan være godt å være litt alene av og til også. Godt for forholdet å få tid til å savne hverandre litt også. Puppene mine ble ikke ømme før denne eller slutten av forrige uke mener jeg. Husker ikke når jeg begynnte å føle det, men har ikke hatt det lengre enn litt over en uke ihvertfall. Så det kan jo være at det er litt tidlig for deg også? Hvor gammel er nr 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at andre har det likt... Er i 6 uke, har ikke regnet helt ut enda...Mine pupper kan man ikke se på en gang....Brystvortene er super ømme... Og smertene i underlivet kommer hver 4 time og får meg til å svette, kan dette være normalt?? Hvor lenge kommer dette til å vare?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...