Gå til innhold

Skal dere se filmen "da Vinci-koden"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se den i morgen. Gleder meg, for boka var jo spennende, men er også forberedt på å bli skuffet. Filmen har fått slunkne kritikker, men det er jo nesten alltid sånn at boka er bedre enn filmen.

Er det flere som skal se den?

Eller har du kanskje allerede sett den? Hva synes du om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skal ikke se den. Leste Angels and Demons fordi den var det eneste lesestoffet jeg fant akkurat da, og syntes den var utrolig klisjefylt, så droppa koden fullstendig.

Skrevet

Nå har jeg sett filmen, og synes at den ikke var så verst, tatt i betrakting de dårlige kritikkene den har fått. Veldig mange detaljer er fjernet eller forenklet, men hovedtrekkene i historien er jo de samme. Boka er bedre enn filmen, som alltid, men den var verdt billettpengene.

Skrevet

Jeg så den igår og likte den godt! Boka var bedre, var jo endel detaljer som ble utelatt i filmen. Men syns alikevel de hadde fått pressa mye informasjon inn på de timene filmen varte.

Skrevet

Skulle egentlig se den i går, men så var det så fullt.. Så vi venter til de ikke er så ny. Ble "Slipp Jimmy fri" i stedet, huff, for no drit. Jeg likte den ikke! Tenkte å gi den en sjanse fordi samboer hadde veldig lyst, men likte ikke "To trøtte typer", så da var vel sjansene små for å like denne filmen. Jaja. Men var koselig med en liten tur på byen da. :)

Skrevet

Boka var så dårlig at jeg kan umulig tenke meg at filmen er verre! Jeg har tenkt å se den når den kommer på DVD.

Skrevet

Jeg skal se den:D

Må bare vente til den kommer på dvd:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...