Gå til innhold

Er Aleksander oppbrukt? Hvordan løser vi en navnekamp??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er enige om navn dersom det blir ei lita jente. Guttenavn blir vi ikke enige om. Hanne Emilie er navnet vi har valgt - oppkalt etter begge bestemødrene.

Jeg har så lyst til å kalle babyen Aleksander, men mannen min sier det er oppbrukt og holder beinhardt på Eirik. Mamma sier vi kan løse feiden med å kalle ham begge deler, men Aleksander Eirik blir litt tungt syns jeg. Hvordan løser man en totalt fastlåst situasjon som denne? Mannen min er like sta som jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loddtrekning.....nei ikke lett å løse dette, men hadde jeg måtta velge mellom de navna hadde jeg holdt en knapp på mannen din sitt forslag av den enkle grunn at det er mindre brukt en aleksander, men synes at navnet aleksander er veldig fint da...! hva med å prøve å finne et helt nytt navn..kanskje det som må til for å bi enige...

 

håper dere får en jente, så dette ikke blir et problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner en som heter Eirik Alexander. det blir ikke så tungt den veien. da syns jeg det er fint faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Aleksander er oppbrukt:) Men så synes jeg også både Hanne og Emilie og Eirik egentlig er det og:) Er jo forskjellige meninger om det! hehe...

 

Jeg synes Aleksander Eirik blir alt for tungt ja... Men som andre sier, Eirik Aleksander går an...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med mannen din! Aleksander er oppbrukt, spesiet som navn nr. 2. Men Eirik Aleksander er jo en fin kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...