Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker de kos selv og på hvilken måte gjør de det i så tilfelle. Tulla mi suger meg i ansiktet og jeg lurer påom det er for å kose eller for å gi beskjed at hun er tørst eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he, jenta mi tar også skikkelig sugetak i ansiktet mitt, - har ihvertfall innbildt meg at det er for å kose:o)

Skrevet

Gutten min har nettopp gjort noe liknende! Akkurat som om han koste litt, og så tok han ansiktet med en gang bort igjen.

Andre ganger så er det tydelig at han bare skal smake på..

Men jeg merker at når jeg susser på ham så gjør han litt av det samme tilbake. Som om han er på vei til å skjønne hva det går i, i hvert fall. :)

Skrevet

Noen andre?

Skrevet

Jeg har egentlig ikke tenkt på akkurat det! Gutten min er kanskje ingen typisk "kosebaby" - litt mer action på gulvet enn kos på fanget liksom. Jeg kan ikke påstå at han bevisst har tatt initiativ til direkte kos. Av og til når han slapper av drar han de små fingrene sine gjennom håret mitt fra nakken og utover. Det er kjempedeilig, men det tror jeg neppe han vet ;-). Andre ganger lugger han jo... :-(

Skrevet

Jenta mi gjør også det. å så blåser hun i tillegg så det kommer sånn prompelyd. Kjempemorsomt :)

Er den eneste måten hun søker kos på. Nå er hun mer opptatt av å krabbe rundt. Liker ikke å sitte på fanget mer med mindre hun er trøtt å vil slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...