Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 lurer på hvordan babyen dør jeg...blir de kvalt under dyna eller bare slutter de å puste?
Cat.68 Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Vel det er vel dette som er problemet, forskerne vet jo ikke hvorfor de dør. Men som regel slutter de bare å puste.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 huff, det høres helt grusomt ut. Har tenkt å få pustealarm, men er det litt for hysterisk? sjekker gullet mange ganger om natta jeg. Noen ganger sover de så godt at du hverken ser eller hører at de puster, scary!
*Lissi* Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Vi har krybbedødsalarm. Har brukt det til alle mine tre barn. Søsteren min mener jeg er litt hysterisk, men jeg synest det er en trygghet. Slipper å springe å sjekke babyen hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Men husk det viktigste! -ikke røyking -ikke samsoving, spesielt ikke på sofa -ikke sove på magen Det dør ca 30 barn i året i krybbedød. Det eneste sikre man kjenner som risikofaktorer er røyking hos mor, og soving i mageleie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå