Cat.68 Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Den blir stadig bedre om jeg får si det selv.Disse piczo greiene er jo som et gift nesten, du verden så gøy det er å holde på med. Ang det å få lage en egen minne side til gutten vi mistet, har vært skikkelig terapi og jeg synes siden er vår sønn verdig eller??? Men som sagt før, ikke gå inn på den hvis dere vet at dere er følsomme siden den viser bilder på en død gutt født i uke 22. www.swedishflower.piczo.com
78Pus Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Da vært inne å tittet!! Utrolig fin og rørende side!!
trøndermamma Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Måtte inn og se igjen! Var inne og så like etter at du startet på den også, og synes den er blitt utrolig fin nå. Synes du har noen flotte barn, også vesle Marius! Og en flott mann selvfølgelig. Blir så rørt av å lese historien deres!
Cat.68 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2006 Takk, ja jeg synes selv det begynner å ta form nå. Kjempegøy å holde på med dette.Jeg er kjempestolt og kjempeglad i familjen min.
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Hei nå har eg vert innpå sida deres og den var flott, veldig fin minneside du har laget til Marius, tok turen inn i gjesteboka deres. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå