Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere på bekkenløsning og hvor langt på vei var dere?


Leontine

Anbefalte innlegg

Er nå litt over 9 uker på vei med mitt andre barn, og har begynt å få vondt i ryggen nede ved halebenet og ned mot venstre rumpe. Denne smerten stråler nedover hofta og låret, og av og til er det nesten som jeg må sette meg ned, klarer ikke stå. Smertene kommer og går, og det kan være dager jeg ikke kjenner noe.

 

Er ikke det litt tidlig å kjenne antydning til bekkenløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Har akkurat samme greia som deg. Jeg venter barn nr. 3 (har ei datter på 1 år og en sønn på 14år) og da jeg var gravid forrige gang fikk jeg bekkenløsning ca uke 16. Med førstemann kjente jeg ingenting før helt på slutten og da svikta beina under meg.. Denne gangen kjente jeg smerter i bekkenet FØR jeg visste at jeg var gravid. Lurte fælt på hva i all verden dette var, og fikk svaret noen uker etterpå med positiv test. Siden har det kommet og gått. Noe tidlig synes jeg, og håper det ikke blir værre!

 

termin i november/desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er gravid for andre gang, men har ingen barn. Begge gangene begynte jeg å kjenne symptomer på BL i uke åtte. Synes også det var fryktlig tidlig, men er i uke 14 nå, og det er ingen tvil om hva det er lengre.

 

Begynte med at jeg fikk gangsperre når jeg var ute og gikk. Ble støl og stiv, og ikke mulig å ta lange skritt. Vondt oppe i lysken. Det er sånn fremdeles, men nå kjenner jeg det i lysken hele tiden. Har jeg vært ute og gått tur på dagen blir jeg helt støl og stiv på kvelden, og det gjør vondt. På rolige dager kjenner jeg ikke så mye til det.

 

Det hjelper heldigvis å være forsiktig å prøve å holde knærne mest mulig samlet i enhver situasjon. Det er lurt å ta symptomene på alvor!

 

Håper det går bra med deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fire uker på vei med mitt tredje barn og har allerede bekkenløsning. Dvs har ikke vært hos legen ennå og er ikke "offisielt" gravid, men er ikke tvil om at jeg har bekkenløsning allerede nå. Har gangvansker og vondt stort sett hele tida. Kan i grunnen ikke fatte det, er jo knapt gravid og så bekkenløsning allerede nå. Sist graviditet fikk jeg bekkenløsning først i 8. måned og første gang jeg var gravid hadde jeg ikke bekkenløsning i det hele tatt, bare litt vondt i ryggen de siste månedene. Men det ser ut som tingene ikke skal gå like lett denne gangen. Håper det gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...