Gå til innhold

Bergensere?


humørsvingningen

Anbefalte innlegg

Noen andre fra bergen her? Hadde vært koselig å bli kjent hvis vi er flere.

Jeg er 22 og har termin 23. januar.

Vi har bestemt oss for ikke å fortelle noe ennå, og føler meg så ensom. Noen andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra Åsane, men bor nå i Sandviken/Skuteviken med sambo.

Hvor er du oprinnelig fra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sikkert kjipt ut, men det tror jeg at jeg holder for meg selv foreløbig. (Kommer fra en liten plass og er det noen her som er derfra så skjønner de fort hvem jeg er;)...) og vi vil gjerne holde dette hemmelig litt til;) Jeg bor her i Fyllingen sammen med min forlovede jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jeg godt.

Etter at jeg mistet på nyttårsaften og måtte rundt og fortelle dette til familien har vi bestemt oss for å vente så lenge som mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mistet du da? Hvor langt uti svangerskapet var du? Er så nervøs for å miste. Jeg er nå 8+1 og gleder meg så utrolig til jeg kan si at jeg er i 12.svangerskapsuke da skal jeg rope det ut til alle:)Når skal dere fortelle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Fra Bergen/Åsane jeg også ;) Termin 27 januar. Hadde en sa i fjord og har bestemt oss for å vente til uke 12 med å fortelle. Er så redd for å miste igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Landås, termin er 3. januar. Skal til første legetime i morgen, så "gleruder" meg til det. Har også mistet, men har hatt ett vellykket svangerskap etter det :-) Så nå er vi spente her. Er forresten 30 jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet i uke 7.

Har tenkt å vente til jeg er over i andre trimester, før vi forteller det. Det er vel uke 12/13.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...