Gå til innhold

Billig bekkenbelte på nett!


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Ville bare tipse andre som kan ha behov for det at jeg fant en bandagist som selger b.a bekkenbelter billig over nettet! Jeg har bestilt, men ikke fått det ennå, så kan ikke si om det er noe bra eller hjelper ennå.... Beltet koster 319,- + frakt (ca 380,-).

Adressen er http://www.vitalhelse.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for link!

 

Snakket nettopp med mamma om at jeg burde skaffe meg et slikt et. kan du ikke si i fra her om du synes beltet er bra eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottatt bekkenbeltet. Synes faktisk det hjelper jeg! Nå har jo jeg ikke prøvd andre, og kan ikke si om dette er bedre eller dårligere enn andre, men det er visst etGula Rehabs bekkenbelte fra ronda hvis det sier deg noe...(se evt. ronda.no - de selger det også der - men dyrere!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI, BEKKENBELTE ER GULL VERD FOR MEG. Jeg er i uke 32 og har brukt bekkenbelte siden uke 18, Klarer meg ikke uten. Ga 500.- og det står Gula Rehabs på det. Et grått strikk på ca 10-12 cm bredt som man krysser på ryggen og går frem til borrelåser på magen. (Lånte et av fysioterapauten som jeg ikke syns funka helt.Det var mer et korsett som var veldig tungvindt.)

Jeg syns det var mye penger, men det har absolutt vært verd det så lenge det funker. Husk at jo mer man bruker belte jo svakere blir man i sine egene muskler!! - Jeg får trene de opp igjen etter fødselen, akkuratt nå stabiliserer det såpass at med belte og krykker kan jeg jallfall være med på noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 300 kr for mitt hos fysioterapeuten eg går hos. Synst det er med å stabilisere bekkenet når eg skal gå mykje eller veit at belastinga blir stor f.eks handletur.

 

Fysio sa at det er viktig at man ikkje blir avhengig av å bruke et slikt belte, nettopp pga egen muskulatur. Eg bruakr det ikkje i det daglige men når eg veit at eg belastninga blir stor eller at eg skal vere lenge på farten uten å få legge meg ned, er beltet godt å ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...