Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du ser innlegget er fra ei jente må du da lese det???

 

ja, for det er litt spennende og se hva hu har skrevet pga da får du kanskje noe å kikke på.... og slenge dritt til!!!

 

men kan ikke du fortelle meg hvor jeg pa dette stedet på nette kan skrive og mannfolk svarer???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva er det du bablar om no? Snø som fall i fjor, og som alle andre er ferdige med?

Skrevet

EG?? Det er du som kjem og slengjer drit og lyg om meg, utan at eg nokon har gjort deg noko. Ta deg ein tur til psykologen din med problema dine, eg bryr meg ikkje om dei...

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jessufader hva er det som feiler folk ??? ta opp problemene deres et annet sted for pokker !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...