♡ [email protected]♡ Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 når du ser innlegget er fra ei jente må du da lese det??? ja, for det er litt spennende og se hva hu har skrevet pga da får du kanskje noe å kikke på.... og slenge dritt til!!! men kan ikke du fortelle meg hvor jeg pa dette stedet på nette kan skrive og mannfolk svarer???
Kjetil! Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Kva er det du bablar om no? Snø som fall i fjor, og som alle andre er ferdige med?
Kjetil! Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 EG?? Det er du som kjem og slengjer drit og lyg om meg, utan at eg nokon har gjort deg noko. Ta deg ein tur til psykologen din med problema dine, eg bryr meg ikkje om dei...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Jessufader hva er det som feiler folk ??? ta opp problemene deres et annet sted for pokker !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå