Gå til innhold

Sugedilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den mannlige delen som bare måtte få si noen ord her. Vi er nå i 23 uke og for en uke siden fikk min deilige samboer skikkelig sugedilla...føler meg heldig for dette er jo det beste vi gutta vet om ;-)

Hun har alltid likt det før også, men nå har det nesten tatt helt av...finnes jo ikke noe som er deiligere enn å våkne opp av at hun holder på...

Håper det er mange andre menn som er like heldige som meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, du må nok se deg ekstra heldig:) Min samboer begynner nå å ta litt avstand til meg. Magen vokser, noe han dessverre ikke tenner på(dette er hans tredje,min første) Råmelken har begynt å sive, grøss og gru.Han mister rett og slett mye av lysten, skjønner han godt jeg. Så jeg får bare sitte her med hendene i fanget jeg da,og la han ordne seg selv. Ikke mye jeg kan få gjort,selvom jeg gjerne vil.

Jeg takker og bukker for Sexnoveller.no:)

Skrevet

Hehehe... Jeg har lyst, men får sjelden lov!!! Hva sier du til det???? Skal jeg le eller gråte?????????? :-)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Å HERREGUD!! JEG ER IKKE ALENE!!

jeg har det som deg:(

vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg heller...:(

Skrevet

Håper typen min kommer til å synes magen er fin!! Han har hvertfall snakket i mange år om at han synes gravide damer er råsexy. Haper det ikke bare var for å være snill... :(

Skrevet

hei

du er ikke alene, kjæresten min går igjennom akkurat det samme! jeg har fått helt kick på suge, før middag etter middag og når som helst!!!! smaker mye bedre enn før og elsker å se at han nyter det!! har likt et før oxo men nå DIGGER jeg det! gleder meg til han kommer hjem fra jobb i kveld! enda godt det er flere "kjerringer" med sugedilla!!

Skrevet

Jeg har sååååå sugedilla!! vil suge suge suge suge!!!!

Kjenne den vokse i munnen og se typen bli driiitkåt!!

MMMmMmMMM...

Men han er ikke like gira som meg!!

Jeg kan gjøre det når som helst, men for han "passer" det aldri!!

skal ditten og datten, sliten, trøtt....

Rart at noen kan si nei så ofte!!

Hvem vil ikke bli sugd liksom;P

hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...