Gå til innhold

Har truffet en type via kontaktannonse på internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på middag med ham i kveld ?

Hvordan gjør dere dette ?

Er så nervøs ...

Tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt mange fra interenett, og har nesten bare positive erfaringer :)

Ikke alle er den de har gitt seg ut for... noen er utelukkende ute etter ett ligg (selv om det ikke virker sånn, og selv om de hevder de ikke er det), noen er kjipere i virkeligheten, noen er kortere,høyere, tykkere eller smalere.... Alt ettersom.. hehe..

Men, uansett, om ikke førsteinntrykket stemmer overens med det jeg hadde fått vi nettet så har jeg hatt fine dater :o) Noen har jeg reist for å besøke for en weekend, noen har kommet til meg. Noen har jeg møtt for en lunsj eller middag, eller kanskje på ett utested..

Det tryggeste er nok å møtes ute blant folk :o) Møt opp, smil, gi han en klem også tar du det derfra...

Lykke til!

Skrevet

Enig med hun over her, ta det som det kommer. Hils med en klem og et smil en plass der det er endel folk og se hva kvelden bringer.

Jeg traff aldri den store kjærligheten på den måten, men jeg fikk noen artige opplevelser og gode venner :)

Du er vel ute nå, håper du koser deg:)

Skrevet

Hvordan gikk det i går? På hvilken side traff du han? Jeg er også alene og klar for dating. Etterhvert:) Da kan det jo være en morsom måte å øve seg på, jeg var sammen med han jeg var gift med fra jeg 18-24 år, husker såvidt hva det er å flørte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...