Gå til innhold

Blir forholdet bedr eom jeg tar ungene og flytter ut


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

en periode? Mannen min ser ikke jobb i huset vi eier sammen. Nå er jeg drittlei og han er arbeidsledig og gidder ikke søke på andre jobber enn han selv vil ha. Jeg har jo sagt til han at han kunne søke på andre jobber så visste det jo i alle fall at han var intressert i en jobb. Jeg tror snart jeg blir gal. Må ta meg av ungene og vaske hus og hjem. lage middag gjør han heller aldri. Ungene skriker så snart jeg skal ut av døra for de er jo vant at jeg gjør det meste og han ikke orker bry seg. Jeg vil gjerne se om det funker og bo alene så slipper jeg i alle fall og mase på han om det han bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

x sambo var på akkurat samme måte,orket ikke å gjøre en dritt her hjemme.. syns du skal prate med han om d,gi han et ultimatum.. vi flyttet fra hverandre vi da pga dette, å vill si at forholdet mellom oss er mye bedre..men velger å være fra værandre vi.han kommer på besøk osv men ikke nå mere enn det..orker ikke tilbake til d samme gamle..at d blir mye mas osv osv..har d mye bedre alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d blir ikke bedre. Gjør d slutt og finn en mann som er voksen, eller godta at han er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...