mie76 Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Hvor lenge klarer deres babyer på rundt ti-elleve måneder å leke alene på gulvet? Sneipen her klarer alt fra to minutter til et kvarter, er det kort? Han kan gjerne fortsette dersom han får litt oppmerksomhet innimellom, og så leker han lenger fornøyd dersom jeg holder på med noe selv, enn om jeg bare sitter og leser avisen f.eks. Når jeg har dagmammagutten min på to og et halvt år her, så leker han også lenger alene, fin parallell-lek... "Trener" dere podene på å leke alene? Eller bærer dere mye rundt på dem og sitter sammen med dem på gulvet?
alvis Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Gutten min er 11 mnd...idag faktiskt:). Han er som gutten din. Av og til kan han leke to minutt og av og til 20 min. Hvis vi er på barseltreff eller noen annen plass der det er andre leker kan han leke i over en time. Hvi jeg sitter ved pc:n eller leser avisen skal han bort til meg hele tiden. Jeg kan gå smårydde litt mens han leker på gulvet men han må ha litt oppmerksomhet av og til. Jeg prøver at ikke gå bære på ham så hvis han er litt småsur eller missfornøjd pleier jeg sitte sammen med ham på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå