fox`y Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Var en tur ut i går så jeg lå på sofaen..min x sambo lå i sengen sammen med gullet,så hører jeg et dunk og et wræl.fikk rævva i gir å kom meg inn på rommet ja... nå er jeg jo bekymret da om han har fått jernerystelse eller skadet seg skikkelig..føler meg som en bedritten mor=O(((( jeg som har vert så påpasselig på å passe på hele tiden,så sjedde d med poden(10 mnd).. det verste er at x sambo tok han opp,levert han til meg og gikk å la seg igjen.grrrrrrrrrrrr noen som har noen råd og trøst å gi til en bekymret mamma??
2småbarn Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Slapp av :-) Det kan fort skje. Det skjedde her hjemme også, og jeg er også veldig påpasselig. Jeg så når gutten min falt, det så stykt ut men han gråt i noen sekunder så var det over. Han blødde litt fra leppa. Du vil nok merke på allmenntilstanden hans hvis det skjedde noe i fallet. Som regel faller de veldig "riktig"
mie76 Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Har han roet seg igjen? Fått kul i hodet? Sneipen min ramlet ut av vogna da han var åtte måneder, fikk kul i bakhodet, men var like blid igjen etter et par minutter. Ringte helsestasjonen, der sa de at det går oftest bra, men kunne være han hadde fått en liten hjernerystelse, så skulle følge med på våkenheten hans. Ikke noe problemer i etterkant. Når de er så store som ti måneder så har hodeskallen blitt hard og fin, så de tåler litt mer enn når de er helt små. Hvor høy er den senga da? Vil nesten tro at vogna mi er høyere, så gikk sikkert bra... Er du veldig bekymret, så ring legevakten og snakk med dem.
alvis Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Jeg tror nok du kan ta det helt med ro. Hvis han ikke virker sløv, kvalm eller har oppkast så er nok ingenting å bekymre seg over. Men det er ikke gøy. Hvis du er bekymret kan du jo ta en telefon til legevakten. Gutten min datt fra soffen da han var 5 mnd. Jeg satt ved siden av ham og snakket i telefon. Så fikk pus fatt i en blomst og jeg spratt opp for å få tak i blomsterpotten før den datt. Da hørte jeg et dunk og der låg gutten på gulvet. Dumme meg!!! Har aldri mått så dårligt i hele mitt liv. Det går nok bra med gutten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå