Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Ikke så vanskelig å forstå utfra det dere skriver... Det er ikke alltid hos svigers det ligger...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Hehe... Signerer denne! Jeg leser en del her, men gidder sjelden å svare, rett og slett fordi så mange innlegg er så vanvittig håpløse... Svigers gjør så mye galt og skriverne her gjør alt rett - det er stort sett gjennomgangstonen, synes jeg. Merkelig at alle disse svigerforeldrene har klart å oppdra sine egne barn til å bli gode nok partnere og foreldre til barn sammen med disse som gjør alt, og er så riktig... :-) Jaja, det er ikke rart det blir krig i verden...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 I mitt tilfelle er svigerfar aktiv alkoholiker og svigermor en vivaltyggende nevrotisk kvinne. De krangler og hyler konstant og er den type mennesker du ser delta i et Jerry Springer show. Hvordan disse to menneskene har fått en så flott og anstendig sønn gjør meg fortsatt himmelfallen og forbauset. Av og til er det hos svigers det ligger..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Enig med den siste! Mannen min stoler ikke på sine foreldre mht.til å være alene med guttene våre. De lar de springe på plena som er uten gjerde mot en svært trafikkert vei, de gir de gotteri hver gang de er der, de banner og drikker alkohol til hver middag, slik at de blir synlige beruset. De tar de med i blien uten at de har bilstoler, de lar de være ute alene og leke. Jeg synes IKKE det er holdbart av mine svigerforeldre. Barna er 1-4 år gamle. Dere får bare si jeg er prippen og vanskelig, det bryr jeg meg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Er vi virkelig urimelige når vi vil at folk som kommer på besøk tar av seg sko, respekter gotteriloven vår, behersker banning og vasker seg på hendene når spebarn skal klappes og has på fanget? Det er greit at svigerforeldrene mine synes jeg er vanskelig og fin på det når vi sier det til dem, men vi ber om respekt, og at de gjør hva vi ber om med våre barn og i vårt hus. Er vi så urimelige da? Ok, da må dere gjerne kalle meg umulig og vanskelig.
ungdomsmor Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 har ingen sviger foreldre jeg da begge er godt bort
2 søte småpiker Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Da er jeg veldig urimelig og vanskelig også, for jeg forventer til og med at svigermor skal ringe på og vente til vi åpner.. Det har hun ikke skjønt enda etter snart fem år..
Hera Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Da er nok både jeg og mannen min "vanskelige og urimelige" som ønsker at besteforeldrene (mine svigerforeldre, hans foreldre), skal ta kontakt med barnebarnet sitt på eget iniativ, uten at vi må besøke dem for at dem skal ha kontakt. Hos oss ligger det hos svigers/foreldre som ikke gidder noe annet enn å sitte på gjerde og vente på at alle andre skal sy puter under armene på dem. Ikke noe vondt å si om dem ellers, greie folk, men ikke når det gjelder å ta vare på de man bør være glad i.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Som regel er det hos svigers det ligger jo, som ikke klarer å akseptere at sønnen har fått seg en annen kvinne i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå