Gika fikk nr tre 1.mai 06 Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Har såååå lyst til å lære meg å redigere bilder, klippe og lime for å lage kule invitasjoner osv på pc'n, noen som vet av noen bra programmer??
lillefinger Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 microsoft digital image suite 2006. Den er enkel og bruke, og du får massevis av maler til rammer og invitasjoner m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå