puskiluska Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Tenkte å dele med dere et nydelig dikt som hjalp meg veldig når broren min døde i en trafikkulykke for 9 mnd.siden. Han etterlot seg tre barn på 7, 11 og 14 og var kun 34 år gammel. Livet blir virkelig satt i fokus når slike ting skjer og jeg opplever at jeg har en helt annen fokus enn det jeg hadde tidligere. Dette diktet har hjulpet meg masse i prosessen: Indian Prayer When I am dead Cry for me a little Think of me sometimes But not too much Think of me now and again As I was in life At some moments it´s pleasant to recall But not for long Leave me in peace And I shall leave you in peace And while you live Let your thoughts be with the living
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå