Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!jeg er ei snart 23år gammel jente.for 2år siden havnet jeg på yrkesrettet attføring grunnet allergi,og er nå igang med ny utdanning. Til høsten begynner jeg i en læretid på3år og er lønnet av Aetat.(bruttoinntekt mnd:8520) Dersom jeg blir gravid,stoppes attføringa 1år, da også stønaden jeg får. Hva får en da å leve av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselspenger....

 

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Ennå et gammelt innlegg, jaja jeg svarer fordi jeg da.....

 

Du får engangsutbetaling på ca 33000, så har du ingen annen inntekt i permisjonsåret ditt, dersom du ikke er alenemor, er du alenemor så kan du få overgangstønad..... er du samboer så har du ingen inntekt så lenge du er hjemme med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...