*nurk* Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hei!jeg er ei snart 23år gammel jente.for 2år siden havnet jeg på yrkesrettet attføring grunnet allergi,og er nå igang med ny utdanning. Til høsten begynner jeg i en læretid på3år og er lønnet av Aetat.(bruttoinntekt mnd:8520) Dersom jeg blir gravid,stoppes attføringa 1år, da også stønaden jeg får. Hva får en da å leve av?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Ennå et gammelt innlegg, jaja jeg svarer fordi jeg da..... Du får engangsutbetaling på ca 33000, så har du ingen annen inntekt i permisjonsåret ditt, dersom du ikke er alenemor, er du alenemor så kan du få overgangstønad..... er du samboer så har du ingen inntekt så lenge du er hjemme med barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå