beautiful Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Potetsalat?? Har så lyst på en skikkelig god hjemmelagd en:)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 poteter litt rømme sylteagurk + litt saft grov sennep (på glass) litt kulturmelk litt majones purreløk Denne er himmelsk god!!! ;o)))
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Denne er kjempe god:) Poteter Rømme Majones Purre Evt. stangseleri Hvitløksfedd antall etter ønske Evt. eplebiter Evt. sylteagurk Du kan egentlig putte i hva du måtte ønske, den er kjempe god:o)
bente69;) Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er helt sikker på at du vil like min potetsalat, får masse skryt av den. Potetsalaten er best om den blir laget på gamle poteter( de vi bøndene tar opp på høsten), ikke nypotet. Jeg blander følgene; 2 pakker majones 1 boks lettrømme 1 ts sennep 1/2 fin hakka purre 3 fedd hvitløk 1/2 glass fin hakka sylteagurker godt med salt og pepper Så koker jeg en god pose med poteter. Deler de i eggedeleren etter på. Så blander jeg poteter og saus i en bolle. Denne potetsalaten er nesten best om den blir laget en dag før den skal spises. Dette blir en ganske så stor posjon. Kommer jo litt ann på hvor mye saus poteta skal ligge i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå