Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 hei jeg søker om kontantstøtte nå når poden blir 1 år.. får jeg fortsatt full overgangsstønad og barnetrygd fordi??? eller trekker de litt fra os???
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Får da fortsatt full OS, det er bare når barnet får bhg plass, kontantstøtten blir redusert eller den blir helt borte.
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 ja. du beholder det du har og får kontantstøtten i tillegg. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå