Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 ......tenkte på en hvit kjole jeg.....
lifa og Eline Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Vi skal ha en penkjole i blå og hvite ruter. Gave fra en arbeidskollega av min mann, den er kjøpt i mexico og har småstivt underskjørt. Eline hadde den på seg på 17. mai og var vedlig fin i den. Litt trist at det er en fin kjole er ikke mange ganger den vil bli brukt ikke noe å sette på til hverdags.
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 ingrid helene skal også ha på seg en nydelig hvit kjole. den skal tas på med en gang vi er ferdige med å ta bilder.
Only Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Vi skal ha på han bunaden så lenge vi klarer å ha den på. Han skal døpes i ekte hardangerbundad som oldermor sydde vinter til han. Etter det blir det nok litt mer behagelig klær tenker jeg meg.
DenherJenta Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 etter dåpen å bildetaking så skal hun ha på en nydelig rød kjole å en flott body
mai_med_gulljenta! Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 så det e altså vanligt å bytte på barnet etter bildene e tatt?? trodde man bare hadde dåpskjolen jeg!! hm da må jeg på shopping nå....dåp på søndag.....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Veeeldig upraktisk å ha på dåpskjole. Vi hadde hvit strømpebukse og hvit body, som hører til en barnebunad, under kjolen. Etter at bildene var tatt tok vi på bunaden i stedet for kjolen.
EllenAA Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Gutten vår skiftet til matrosdress etterhvert. Datteren vår skiftet til en nydelig rosa sparkebukse med blondebluse inne i. Vi droppet kjole til henne den dagen, da vi tenkte at hun var litt lei kjole etter å ha hatt den lange dåpskjolen på seg hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå