Gå til innhold

Hva gjør jeg nå - negativ test ??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde IKM for en uke siden. Har hatt alle symptomer i over en uke - kvalme, strekk i underlivet, ømme pupper, trøtthet, humørsvingninger og egentlig vært VELDIG gravid....

så nå tenkte jeg det var på tide med en test! Brukte Quick Respons test og den var helt tydelig negativ !!! Hva har skjedd ? Hjelp !! Tok den helt riktig, og kontrollstreken var helt tydelig. på pakka står det at den vil kunne påvise gravditet allerede dagen etter IKM????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom over en tråd her hvor dere sier at Quick Respons ikke var helt stødig... men hva hvis det er eneste testen de har på apoteket da??? Nå blir jeg både nervøs og utolmodig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på døgnet tok du andre testen?

Vil anbefale deg å ta en ny test med morgen urin. Det er veldig viktig tidlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg opplevde det samme,men da symptonene ikke avtok så kjøpte jeg ny test litt senere og vips positiv:)tok en til for sikkerhets skyld to streker der å gitt..reiste til legen leverte urinprøve den var også positiv..

det legen min sa var at jeg antaglivis hadde tatt testen for tidlig,for det tar litt tid med hormonforandringer osv.

anbefaler deg å ta en test senere.

lykke til:)

hilsen siw (7uker på vei,tror jeg hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ingenting.

 

kjørte til et annet apotek og kjøpte CB digital, men like negativ. Tok den ene på ettermiddagen og en på kveld. Kanskje jeg kan prøve en gang til i morra.

Ellers lurer jeg på om jeg må teste meg for E-koli i stedet - for så ustabil mage og kvalme har jeg ikke hatt uten spire i magen før...:-)

 

øler meg litt trist nå, fordi jeg var så sikker - skulle bare ta en test for sikkerhets skyld og så får jeg dette i fleisen.

 

Mannen kom med en kommentar om at han hadde hørt om bikkjer med innbildt svangerskap, men ....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta å ring legen din på mandag da og hør med han,hvis ikke du er gravid er det jo noe annet du reagerer på og da kan han ta andre prøver,kjenner meg godt igjen,been there,done that...og det med at en kan ta testen dagen etter at mensen ikke kommer er ikke riktig,jeg har en gutt på 3 år som gjemte seg for alt som het tester og dukket ikke opp før på en ultralyd og da var jeg i slutten av uke 7 så alle er forskjellig..

ikke gi opp enda hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv prøvd både den ene og den andre testen, men felles for alle er at man må ta testen på morgenen, da det er høyset konsentrasjon av HCG i urinen. Er ofte at tester blir tatt for tidlig i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at man faktisk kan ha alle gravidtegn uten å være gravid også.. fordi man ønsker det så veldig. Har i hvertfall jeg opplevd litt for mange ganger.

Ville ventet litt å tatt en ny test jeg.. er den negativ er du nok ikke gravid desverre. SÅnne tester er like sikre somde hos legen.. å man skal kunne ta dem nesten når som helst på døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...