Gå til innhold

noen som har forslag til pappagave???


termin i juli fikk jente 3.7

Anbefalte innlegg

jeg har verdens snilleste, mest omtenksomme og mest tålmodige samboer. Og har lyst å kjøpe en pappagave til ham som han kan få på sykehuset etter fødselen.

 

noen som har noen gode tips????

selv er jeg helt blank for øyeblikket.

 

(pris betyr ikke så mye, bruker gjerne en del på dette, fo det fortjener han virkelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å ta med meg 2-åringen til forograf. Så skal vi ta en liten svart-hvitt-serie med henne og magen. Det blir kombinert pappa-bryllupsdagsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger å tips til pappagave. er vel ikke vanlig å gi,men vil gjerne gi han noe å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er hyggelig:) Jeg elsker å gi gaver til samboeren min! Hender ofte at jeg kjøper og pakker inn ett eller annet jeg har funnet på salg, en genser, slips eller en CD han har pratet om og sånne ting. Jeg har hele tiden tenkt å kjøpe pappa-boken å gi ham når det nærmer seg, så den skal jeg kjøpe nå som det er 9 uker igjen. Men det er litt mer for moro skyld da. Er det ikke noe du vet han virkelig ønsker seg? Du sa du ville bruke litt på denne gaven, hva med noe utstyr til bilen, en kul bukse, klokke eller ipod, tekniske dupeditter elsker vel nesten alle menn. Er han sykkel eller fiske-frelst så får man jo ofte hjelp i sportsbutikken til å finne noe som garantert vil falle i smak. Spør evt en bror eller kompis av ham hva de tror drømme-gaven er. Jeg vet hva den opptimale gaven jeg kunne gitt er og det er den nye x-box 360 (eller noe sånt, hvorfor i alle verden har alle guttelekene tall..?), men det bli ikke nå -vogn først;)

Lykke til, han kommer sikkert til å bli kjempe glad uansett!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Siden kjæresten min ikke er svært til lese hest, og tilbringer mye av sin arbeidsdag i bil, har jeg tenkt å kjøpe lydboken av Finn Bjelke - småbarnspappa for førstegang!

 

Tenkte det ville være beroligende for han å høre andres erfaringer siden han er fersk...=)

Billigst på www.ark.no kr. 186.75

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gitt ham pappa for første gang først. Den handler om før og under graviditeten + babytida. Er rasende festlig i forhold til behandling av ufrivillig barnløshet forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...