c_angel Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 jeg har et barn på16måneder,mistenker selv om jeg muliens er gravid,er meget påpasseli og går på minipillere,har heller ikke fådd tilbake syklusen min etter jeg fikk barn tør ikke teste meg heller,har sikkelig angst mot gravitester.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Er nok bare en ting å gjøre da.... Bedre å få vite det helt sikkert enn å leve i uvisshet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå