Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Vet kjæresten deres om det?? Har hatt mange, ca 25-30, og typen min aner ingenting.... Tror visst jeg har vært en engel tidligere.... hehe...Han har aldri spurt, men jeg har heller aldri sagt noe.... Er redd for hvordan han vil reagere.... Er dere ærlige på dette punktet, eller kutter dere ned på anntallet???
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Vi har det som et ikke-tema her. Jeg vet ikke hvor mange han har hatt, og han vet ikke hvor mange jeg har hatt. Hva skal man vite det for? Det tilhører det forrige livet, nå er det bare han og meg!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde en periode i min ungdom med mange one-night-stands.....dette vet ingen andre enn meg om. Samboeren min vet ikke noe om denne perioden annet enn at jeg hadde EN one-night-stand, ble gravid og at jeg derfor tok abort for maaange år siden. Ellers kjenner han til mine tidligere forhold som er 2-3 stykker..... uten at vi har "talt opp" sexpartnere sammen. Han har selv fortalt meg at han har hatt tre før meg uten at jeg har spurt om det. Det har liksom kommet frem i en eller annen annen sammenheng. Er enig med vedkommende over her at det er fortid. Sånn vet jeg sambo tenker også, derfor ville ingen av oss finne på å spørre den andre. dessuten tror vi jo begge at vi har full oversikt over den andres tidligere partnere :-)
små Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Han vet hvor mange jeg har hatt ja..ser ingen grunn til å kutte ned på antallet.. Da er det bedre å ikke si noe i det hele tatt syns jeg;) Jeg vet også hvor mange han har hatt... Vi snakker om alt, og da har vi også snakket om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå