Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Vet kjæresten deres om det?? Har hatt mange, ca 25-30, og typen min aner ingenting.... Tror visst jeg har vært en engel tidligere.... hehe...Han har aldri spurt, men jeg har heller aldri sagt noe.... Er redd for hvordan han vil reagere.... Er dere ærlige på dette punktet, eller kutter dere ned på anntallet???
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Har hatt maaaange, tørr ikke begynne å telle. Er nå 33, har vært seksulet aktiv siden jeg var 14. Min samboer vet at jeg "har levd livet", men han har aldri spurt om hvor mange jeg har hatt, noe han heller ikke trenger vite. Fortid er fortid. Han er bare glad jeg har fått rast fra meg, og det føler jeg absolutt at jeg har gjort.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Dersom han ikke har spurt deg, er det ikke sikkert han vil vite det. Jeg tror mange gutter foretrekker å se oss som "engler". Jeg vet at mannen min ikke vil vite det, for jeg har prøvd å fortelle ham det mange ganger. Du trenger ikke å lyge, heller. Og viss han spør deg, så får han ta svaret sånn som det er.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har ikke hatt kjempemange sexpartnere (15-20), men samboeren min har ikke hatt noen før meg. Derfor har jeg ikke akkurat utbrodert noe særlig rundt min fortid... Men om han hadde spurt så ville jeg svart ærlig... men han vet at jeg har hatt både gutter og jenter, og at endel av mine venner er ekser eller folk jeg har hatt sex med endel ganger når jeg har vært singel...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Jo, mange og mange, har hatt 20 når jeg teller med nåværende samboer, han vet alt om meg, og kjenner det er godt at han vet det, for ellers ville jeg tenke på det konstant.. Men det er jo individuelt for alle om de vil eller ikke vil fortelle det....hvis ikke han lurer på det, er det opp til deg om du vil fortelle det eller ei, men nå er det jo engang slik at de fleste har en seksuell fortid, og for enkelte er det best at dette ikke snakkes om, og andre bryr seg ikke....er ærlig med antall tidligere partnere, bor i en liten by, og alle vet det meste om hverandre her, så det er liten vits i å lyve...
nicolai kommer i nov. Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 jeg føler selv at jeg har hatt en del, men jeg vet at typen har hatt det og! har aldri vært et tema som kommer opp, men hadde han spurt hadde jeg svart!
tjorven 1 Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Ingen vet faktisk hvor mang jeg hr hatt sex med, han er ikke så interessert i å vite det men han vet det er en del og han vet hvem en del v de er også, men det gjelder begge veier for oss da, og han aner faktisk ikke hvor mange han har hatt sex med...så i de unge år vr vi vel aktive begget to... men hadde det vært viktig for han å vite så hadde jg nok sagt det...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Mannen min har bare hatt 3 damer før han møtte meg. Han er en fantastisk elsker og jeg savner ingenting. I mitt forrige ekteskap fungerte samlivet og sex'en ekstremt dårlig de siste årene og jeg var ofte utro og hadde elskere. Dette har jeg ikke fortalt mannen min, han får tro at jeg bare har hatt to-tre før ham. Han har ikke spurt, og jeg føler ingen behov for å fortelle om mitt utroskap i tidligere ekteskap. "Merkelig" nok så har jeg helt mistet lysten på andre menn etter at jeg traff min nåværende mann. Han er ALT for meg og jeg kan ikke tenke meg en annen mellom beina på meg!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 han har hatt 4 stk som han har sagt til meg iallefall, jeg har hatt 2... jeg er glad vi ikkke har hatt flere enn deyt vi har hatt.... jeg er veøldig sjalu av meg, men fortid er fortid... skulle ønske han var min første for vi har et sinnsykt sexliv... de to andre var bare latterlig dårlig! han vet hvem jeg har ligget med, men han ønsker ikke å høre videre om det hvis dere skjønner.... tror han kjenner et stikk av sjalusi han også...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har hatt ca 20 men når spørsmålet kom opp sa jeg 15 rett og slett fordi det ikke er alle av de tidligere sexpartnerne jeg kunne tenkt meg å fortelle om...
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Jeg teller ikke, men vet det er over gjennomsnittet..Litt for ville tenår og var ikke så opptatt av forhold og følelser før jeg var over 20..Lyver ikke til samboern, men ser ikke helt poenget med å utbrodere fortiden min heller. Vi er skjønt enige om at fortid ikke er viktig for oss.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 Er 24 år og har hatt rundt 50-60 stk.Typen vet d,men vi prater aldri om d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå