Gå til innhold

Tidlig UL - tas det innvendig eller utvendig?


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Og hvordan tas i tilfelle innvendig ul? Jeg får litt panikk ved tanken på ul-greier inni der..... hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Tidlig UL taes invendig og er ikke noe skummelt. Jeg har gjort det ved flere annledninger. Man får da se barnet, At hjerte slår (6 uke) og om det sitter inne i livmoren. (ikke utenfor)

 

Cathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de trer en kondom på ul-apparatet og har på glidekrem, og fører det oppi..har ikke hatt det selv, men i følge ei venninne av meg, var det ikke noe å grue seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i tidligere svangerskap tatt innvendig ultralyd. Det går helt fint. Ingenting å grue seg for.

I dette svangerskapet tok jeg en utvendig ultralyd da jeg var ca 5 uker på vei. Trodde ikke de skulle se noe da, men legen gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralydapparatet for innvendig ultralyd ser heeelt annerledes ut enn det de bruker oppå magen, heldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk og pris :)

takk for svar, jenter! Føler meg mye mindre nervøs nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt innvendig ul mange ganger siste årene!

Det er en av de letteste undersøkelsene der nede ;(

Du kan sammenligne det med en liten tynn dildo som de fører inn med kondom og glidekrem. Merker det omtrent ikke. Kjenner det vell omtrent bare når den blir snudd litt på. Men ikke slik at det gjør vondt.

 

Er alltid redd for at det skal vises at jeg blir (ufrivillig) "kåt" jeg. For det minner fryktelig om andre ting! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det var jo et poeng :)

nok en gang takk for svar jenter! Er mye mindre nervøs nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...