Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Er det normalt at en presenterer alle gjestene og forteller hvem de er i slekt i av oss før middagen i et bryllup? Svigers mener vi absolutt bør gjøre det, ser nesten på det som en selvfølge. Jeg er helt uenig, har sagt at vi kan ha et ark i sangheftet der bordplasseringen står og skrive i parantes hvem av oss de er i slekt med/venn med. Føler meg nesten litt forpliktet til å gjøre det også, siden de sponser store deler av bryllupet. Hvordan gjør dere det??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 vi skal ha ett ark i hefte der det står sånn her navn:hege tilknyttning:mor av bruden:kjenne tegn:morsom latter når hun erter sin eneste datter.. dette er bare ett eks..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Vi skal ha en liste hvor alle blir kort presentert i heftet som inneholder sanger, program (for resepsjonen) og menyen. I tillegg har vi bordkort som også kan brukes som navneskilt (små porselensskilt med nål bakpå) der navnet står også er det malt en blomst. Blomsten er rød for hennes familie/slekt , blå for hans og gul for venner.
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Vi hadde en liste i programmet som lå ved hver plass, der det sto hvilken tilknytning gjestene hadde til oss. Høres utrolig langtekkelig ut hvis alle skal presenteres.. Tror ikke dette er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Tjaaaa. det spørs vel hvor mange gjester det er? Jeg gidder ikke presentere alle 100....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå