Gå til innhold

hvilken stelleveske har dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har heller ikke kjøpt det enda, og for å være ærlig så er jo stelleveske en bag, trener jo bare å kjøpe en vanlig bag el veske, mye billigere...ellers er jo baby bjørn sin bager fine, men synes at alle stellebager er veldig dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt teutonia vogn, og stelleveska som hører med, synes den ser helt grei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stellevesken som hører til Emmaljunga vogna vår, og så kjøpte jeg en tøff skip hop veske til samboeren min..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Simo vogna men, synest att stelleveska var i dyreste laget....700 kr..huffameg!!! Nei eg kjøpte faktisk Reflex stelleveske til 299,- men, har ingen erfaring med det merket så om veska e bra, det veit eg rett og slett ikkje..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt enda, er på leting. Leter etter Simo stelleveske, men finner den ikke i noen butikker. Ellers synes jeg 800-1300kr er litt mye for en stelleveske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Simo stelleveske som jeg kjøpte på tilbud til 299,-, var satt ned fra 799,-..men her i gården blir det Emmaljunga vogn da...

Men stelleveska er svart så den passer til vogna:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere Skip Hop Dash! Kan bestilles fra www.kiwi-kid.com og er en genial veske som også kan brukes som skulderveske... Har masse rom, men er allikevel slank og nett, utrolig stilige farger/design, stellematte oppi, rom til flasker, bleier, nøkkelholder osv osv... Er svindyre i Norge, men fra kiwi kid betaler du rundt kr 400 inkl frakt til Norge, de sender som gave så du slipper å betale moms eller noe:-) GENIALT! Tok meg 2 uker fra jeg bestilte til den lå på posten:-) Anbefales på det varmeste..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for tipset! var akkurat inne på alexi.no å så på de, syntes de var kjempefine, men alt for dyre!

skal bestille fra nettet jeg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Emmaljunga sin i og med at vi først kjøper den vogna så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på den kiwi siden og bestilte meg veske nå. Fant en flott stelleveske med stellematte, og flaskeholder til 67dollar med frakt, det er ca 404 norske kroner. Så tusen takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bestilte ikke skiphop. Gikk inn på others under stelleveskenavna, fant en på tilbud til 35dollar som ligna veldig de skiphop veskene, fantes i masse forskjellige farger. Frakten kommer på ca 18 dollar tror jeg det var.

Her er linken på den veska jeg bestilte iallfall:-)

http://stores.kiwi-kid.com/Categories.bok?category=05%5C%3A+BAGS%3ADiaper+Bags%3A--Other

Jeg bestilte da den helt nederst til venstre i rosa siden vi skal ha jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen steder man kan få bestilt Simo sin myke stelleveske billigere enn i butikkene? Har ikke funnet noen andre stellevesker jeg kunne tenkt meg, og synes 699 er horribelt mye å betale for en stelleveske... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...