Gå til innhold

hvilken stelleveske har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjøpte meg Simo vogna men, synest att stelleveska var i dyreste laget....700 kr..huffameg!!! Nei eg kjøpte faktisk Reflex stelleveske til 299,- men, har ingen erfaring med det merket så om veska e bra, det veit eg rett og slett ikkje..:)

Anbefaler dere Skip Hop Dash! Kan bestilles fra www.kiwi-kid.com og er en genial veske som også kan brukes som skulderveske... Har masse rom, men er allikevel slank og nett, utrolig stilige farger/design, stellematte oppi, rom til flasker, bleier, nøkkelholder osv osv... Er svindyre i Norge, men fra kiwi kid betaler du rundt kr 400 inkl frakt til Norge, de sender som gave så du slipper å betale moms eller noe:-) GENIALT! Tok meg 2 uker fra jeg bestilte til den lå på posten:-) Anbefales på det varmeste..!

Annonse

Nei, bestilte ikke skiphop. Gikk inn på others under stelleveskenavna, fant en på tilbud til 35dollar som ligna veldig de skiphop veskene, fantes i masse forskjellige farger. Frakten kommer på ca 18 dollar tror jeg det var.

Her er linken på den veska jeg bestilte iallfall:-)

http://stores.kiwi-kid.com/Categories.bok?category=05%5C%3A+BAGS%3ADiaper+Bags%3A--Other

Jeg bestilte da den helt nederst til venstre i rosa siden vi skal ha jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...