mie76 Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Noen som har tips til hvor jeg kan finne dette? Vi skal ha en veldig enkel vielse med kun forloverne i en gammel middelalderkirke. Dette blir sommerbryllup, og jeg har vært inne på tanken på å ha en veldig enkel kjole som tåler at jeg f.eks. går barbeint... Men vet ikke helt hvordan den skal se ut, eller hvor jeg kan finne en...
Maud Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 I en bruktbutikk kanskje? I Oslo vil jeg foreslå Mitt skattekammer. Sånn som du beskriver det, ser jeg for meg en kjole med silke eller satin under og blonde over. Søtt og romantisk å være barbeint med en sånn kjole.
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 www.rembo-styling.com eller www.rembo.de Mye fint!
mie76 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2006 Takk for mange gode tips!! Rembo hadde jammen mye spennende...
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Ja, ikke sant:-) Jeg skal ha Floria selv. Har prøvd mange av de, og de er veldig lette og behagelige å ha på seg til forskjell fra klassiske kjoler (type maggie sottero, sincerity) som fort blir veldig tunge. Fine, men også litt uformelle. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå