Gå til innhold

Formiddagstreffet for juni-/julimammaer neste uke..!


mammmamia **

Anbefalte innlegg

Heisann og takk for i går:-) Ang. formiddagstreffet vi snakket om i neste uke, skal vi ta det på onsdag eller? Rundt kl 12 f.eks.? Kunne jo tatt det på Jordbærpikene f.eks...? Andre forslag, så bare kom med dem!:-) Bare skriv inn hva som passer best, så flest mulig får være med, og dere som ikke fikk med dere at vi snakket om det i går er selvsagt også hjertelig velkomne! :-) Snakkes! God ide å utveklse mailadr/mobnr forresten, sender deg mail, Hanne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for i går, ja!

Jeg tenkte også å foreslå Jordbærpikene, faktisk - hva med den på Trondheim Torg? (De er jo også på Byhaven)

Onsdag kl 12 passer utmerket for min del, iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag skal jeg kanskje avspassere, men det er ikke sikkert enda. Men hvis jeg skal, så passer det bra. Har fri på fredag (og torsdag) jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sjanser jeg på å sette opp treff på Jordbærpikene på Torget onsdag kl 12 jeg:-) Trenger vi bestille bord da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å bestille. skal forresten jobbe onsdag, men dere må kose dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme.. skal egentlig på Babykino med noen venninner med barn, men må se an hva bekken og rygg tåler..!! Var skikkelig koselig på torsdag forresten.. Nå når jeg er sykemeldt kanskje jeg får til å bli med litt fremover! Fortsatt noen uker igjen til 13. juli vettu!

Sees kanskje da..

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også, så da blir vi hvertfall to, he he:-) Men om det er veldig mange som ikke kan så kan vi jo alltids ta det en annen dag, og det blir vel uansett flere formiddagstreff fremover..! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare blir oss to, så kan vi kanskje ta det en annen dag, ja - selv om det er koselig å møtes, asså! :)

 

Er det andre som kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...fikk ikke med meg at det skulle være formiddagstreff i denne uka jeg...Men uansett så er jeg med på det dersom det blir noe av. Blir det noe eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps, det blir formiddagstreff i morgen, onsdag, på Jordbærpikene Trondheim Torg.

Muligens kl 12, eller kanskje kl 13 - se diskusjonen i en annen tråd her om hvem som kommer. Og legg gjerne inn en melding om hva som passer best for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, kan ikke komme.. hadde allerede lovt meg bort på babykino, så når bekkenet tilsier det så.. Men neste gang er jeg med vettu! ;0)

Kos dere damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...