Gå til innhold

Reductil hva er det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et legemiddel som senker apetitten, har en viss antidepresiv effekt, øker og holder forbrenningen ved like, tar bort suget etter godis og annen småspising. Redningen for sjeler med lite viljestyrke, mye fett og mye penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt sant anonym, men litt småfrekk :-)

 

jeg har mye viljestyrke, selv om jeg går på reductil, men det er vanskelig, og fysiskt vondt å sulte seg selv - for det er faktisk det eneste som funker for meg. jeg drikker verken brus, eller spiser godteri/chips/is alt det der, tvert imot, er ganske sunn matveien. poenget er at jeg klarer ikke spise mer enn to ganger om dagen!! og da er forbrenningen drit lav... jeg spiser kanskje mye til de to m¨åltidene jeg spiser, men ikke etter jeg begynte på reductil. det gjør det mulig å sulte seg, uten å ha fysisk vondt. jeg spiser fortsatt 2 ganger om dagen, 2 brødskiver grovt brød, og en liten porsjon middag, og jeg raser nedover.

 

mye fett har jeg jepp, enig enig, ellers hadde jeg ikke trengt reductil, men mye penger?? jeg er faktisk ganske så fattigslig student hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å være frekk..... Dety var mest ment som en sarkastisk beskrivelse av meg selv......., men jeg ser jo nå at det ikke er så lett å skjønne for den som leser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...