Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Er du klar over at ikke alle sine tilfeller er lik din og din eks sin? at ikke alle kvinnfolk er som din eks?? Når jeg fks skriver at jeg ikke vil skrive under på samværsavatale,er d faktisk en god grunn til det!Noe jeg ikke behøver brette ut om her inne for Gud og hver man! Er ikke her inne for å bevise hvor "god" jeg er, men for å få svar på det jeg lurer på. Synes ofte du gir gode svar, men også ofte hakker etter damer for hvert lille spørsmål...Lar din vrede mot din eks gå utover alle oss andre. Hvorfor??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Har ikke merket noe til hans vrede jeg. Han er saklig, og opplyst. Han har vært gjennom en del av de tingene vi lurer på, og han kan lovverket og gangen i prosessen. At han kan virke krass noen ganger er jo pga svar han får fra alenemødrene... Virker som mange av oss ikke takler sannheten han kommer med.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 enig m hovedinnlegger, til dels, noen svar fra kjetil er bra og saklige - andre virker litt "kvinnehatende" liksom... alle fedre er ikke egnet som det, og noen ganger er det grunn til å nekte samvær!
Galskapens overhode Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 mange av kvinnene her inne er jo mannehatere også.. Ikek alle kvinner er like egnet som mødre..
Kjetil! Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Eg svarar sakleg, som du seier. Og alle fagpersonar i Noreg vil vel rå deg til å inngå ein avtale med eksen din, så eg skjønar ikkje heilt kvifor du skal "ta" meg for det. Når eg er spydig og kjem med frekke kommentarar, er det som oftast fordi slike som deg kjem og hakkar på meg utan at dei har noko seriøst og sakleg å koma med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå