Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Du er ikke noen aleneforelder og jeg synes du er tvers igjennom OND med alt den dritten du plager alenemammaer med her inne!!!
♡ [email protected]♡ Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 er ikke alene mamma jeg heller er på vippen liksom så fårhører meg litt om saker å ting...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 jojo,men det er forskjell på å være her og på å plage rævva av folk!! Hilsen H.I
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Fy søren så slem HI her er! Jeg kjenner ikke Jalla men har da skjønt at hun ikke er ond. Nå må du HI se og passe språkbruken din. Det er du som fremstår som idioten her.
vilja Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Ærlig talt. Dette er helt unødvendig HI. Om ikke hennes innlegg passer deg kan du vel bare la være å lese dem. Selv synes jeg Jalla har mye å komme med (hvis jeg ikke husker feil). Og ja, jeg er alene, men jeg håper da at andre som har konstruktive ting å komme med ikke lar være å bruke forumet. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå