Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 jeg er ganske aktiv om dagen og da er det forholdsvis rolig i magen men om natten eller når kvelden kommer og jeg skal legge meg for dagen, dag er det fotball trening i magen min, og jeg sliter med å falle til søvn. (sover godt når jeg først har sovnet ) men er det noe jeg kan gjøre for at det skal være litt mindre aktivitet der inne, når jeg skal ligge meg??? har prøvd med varm dusj og noe varmt å drikke før jeg ligger meg men dette har ikke vært til hjelp. er også plaget med spark opp under buken og dette er til tider ganske ubehagelig, er det noe jeg kan gjøre for å minske dette eller forhindre dette, er ganske liten av vekst er bare 160 og lurer på om jeg har for liten plass inni magen, at der er derfor barnet sparker oppunder buken????? noen som har noen råd ang dette???
Pilje Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Hei!! Ungen blir byssa i søvn når du e i aktivitet.-Så når du slapper av våkne jo lille bane.Det e visst sånn det ska vær.Kor langt e du på vei?? Men man kjenne det jo ækstra godt jo større ungen blir ,den får jo større kraft åsså i arma å bein:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå