Gå til innhold

Treff i Asker...?


Yvonnemor

Anbefalte innlegg

Hei

 

Så først nå det planlagte treffet i Asker i dag, ble det noe av?

Jeg fåreslo et treff i Asker (Big Horn) torsdag 1/6-06 kl. 18.00 for de inne på Din Baby-sidene, men tenkte at det kanskje hadde vært hyggelig å kombinere mamma'er og kommende mamma'er.

 

Jeg har selv en datter på 14 måneder og et lite knøtt i magen som kommer i november/desember.

 

Venter spent på respons...

 

Hilsen

Yvonne, Viktoria og knøttet i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Termin 02.09.06 skrev at hun ikke kunne før 5.6. så for å være flest mulige så er det kanskje dumt med treff før dette. Har du hatt mye kontakt med disse på "din baby" gjennom forrige svangerskap? Jeg må innrømme at jeg er mest interessert i å komme i kontakt med folk som får barn i lløpet av høsten, slik at vi kan etablere treff /turer på dagtid. Jeg hadde en slik bim-gruppe i forrige svangerskap og vi har fortsatt veldig god kontakt. Så håper jeg ikke virker altfor sær, men jeg er som sagt mest interessert i å etablere en slik "gjeng" som går hjemme sammen. Blir nok likevel med dersom "alle andre" er for en slik kombiløsning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, og synes ikke du virker sær... hehe...

Det var inegn på DIB som kunne, så det passer i grunnen greit.

Vi begynte å treffes da vi knapt var gravide og har fortsatt ganske god kontakt. Det fungerte best da vi alle gikk hjemme, da møttes vi på kafeeåp dagtid og gikk turer sammen.

 

Når du sier det er jeg faktisk litt enig i at det er greit å skille gravide og mamma'er, man får høre mye rart når man går gravid, og folk kan klare å lire ut av seg de værste skrekkhistorier.

 

Jeg vil forøvrig gjerne være med på bare BIM-treff, jeg har termin 6/12, men skal ta keisersnitt, så jeg tror knøttet kommer i slutten av november.

 

Jeg følger med litt på sidene også håper jeg vi sees en gang i løpet av sommeren.

 

Hilsen Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på noe. Både BIM og DIB tref er av interesse for tiden, jeg ligger jo bare noen uker etter deg. Er 10 uker på vei nå og Selma er nesten 16 mnd.

Sjekker innom om noen få dager for å se om det blir noe. Ha en fin helg.

 

 

Kristin, Selma + en til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

8.6 drar vi til varmere strøk, men jeg blir veldig gjerne med neste gang og satser på at jeg da har anledning til å komme.

Kos dere, god sommer og lykke til videre med de voksende magene.

 

Hilsen Yvonne og "knøttet 2"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...