Gå til innhold

Merket Agape

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skulle en vel tro!

Jeg har kjøpt meg en agape-kjole, og den er bare driiiitlekker!

Åh, gleder meg til å ha den på meg!!!

:o)

Skrevet

se på agape-brud.no. Kjole nr 3430.

Hvis du har brosjyren, er den på side 10 :o)

Hva synes du?

Skrevet

Den var kjempefin!!!! Hvilken størrelse kom du inn i :)?

Skrevet

Ja, og kjempegod å ha på også.

Tror str var ca 38. Er litt merkelige str på brudekjoler, synes jeg. 38-42 og sånn. Det er helt genialt med snøring bak på kjolen, for da gjør det ikke så mye om du skulle gå opp/ned noen kg :o)

Skrevet

Den så helt nydelig ut! Var inne å så på maggie sottero sin side. Der var det mange fine! Den som hadde hatt 20 000 å bruke på kjole!!:)

Skrevet

Ja, det finnes mange fine kjoler, men jeg hadde aldri i livet brukt 20 000 på en brudekjole som skal brukes en gang.

Fikk sjokk da jeg fikk høre prisen på min kjole. Trodde den skulle være kjempedyr, og så kostet den 6350,- Hehe... DET likte jeg!

Skrevet

Jeg har bestillt kjole nr 3437 i rødt og jakken til 3434. Synes den er kjempefin og behagelig å ha på! :o)

Skrevet

Den var og kjempefin! Dere er heldige som har fått bestemt dere!!!

Skrevet

JA, jeg har handlet på Agape i Oslo og servicen var veldig bra. Mange fine kjoler og de er ikke så dyre heller. Dessuten er de norske, noe jeg synes er positivt. Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Jeg skal ha en Maggie Sottero kjole. Var riktignok litt dyrere enn Agape-kjolene, men kostet ikke 20 000. Betaler 9000. Finnes bilde av den under mitt nick på Våre album her inn hvis du vil se :-)

Skrevet

Må bare si at jeg overdreiv litt når jeg sa 20 000 altså. Fant og en maggie sottero kjole på nettet som var kjempefin! De har maaange fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...