LilleGumman Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Tenk, i dag var egentlig dagen jeg skulle ta KS! I stedet sitter jeg her med en nydelig liten prinsesse på 4 uker ;-) Deilig tyvstart!
ventermaibaby Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Hei. Tenkte sånn jeg å den 9 mai, da var min termin. Men prinsessen min ble født 4 mai med hastekeisersnitt etter 3 dager med modningspiller osv. Så nå vi får kose oss med våre prinsesser, ikke sant?
Ronja65 Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Ja er det ikke rart:-)). Tenk som vi koser oss.... Iblandt lurer jeg på om jeg skal si ja, til kjærestens ønske om lillebror.... Men så husker jeg... styremøte, dugnader, foreldresamtaler..... og ikke mindst kjøring hit og dit, kunde tatt arbeid som drosjesjåfør snart:-)). premenstruelle tennåringer, skittent tøy. rotete hus.... Men også glede som en kvittrende tennåringsdatter, som forteler "voksent" om forskjellige ting, går lang tur med lillesøster, så mor begynner å bli engstelig.... tennåringsgutt som koser med lillesøster i smyg og egentlig er lit stolt)).Gutten min som gjemmer seg på kontoret for å msm med "dama si". , med baby på fanget og webkamera" En liten 10 åring som skal kose, med mor og lillesøster og er kanskje lit sjalu.... Blikket til lillesøster når hun får pupp,,, når hun slipper den og kommer med et kjempesmil... Tenker ofte at jeg skal ta bedre være på dagen i dag og nyte:-) Som vi sier på svensk. Hellre lite skit i hörnen en et "rent" helvete:-)). Skal prøve å leve etter det og ikke mase og irretere meg så ofte på de deilige ungene.... lurer på om jeg greier det???
LilleGumman Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2006 Så sant, så sant! Ungene er jo bare skjønne, men desverre så hender det at mamma'n er sliten etter å ha forsøkt å få alt rundt seg "perfekt" og da blir det alt for ofte krangling og kjefting for bagateller... Så denne helgen lover jeg meg selv dyrt og hellig at det SKAL bli en helg hvor vi bare koser oss, selv om jeg ikke har rukket å ta helgevasken! God helg alle sammen! Leonora, pappa'n og jeg skal på 50-årsselskap i kveld. De to andre små prinsessene er bortplassert til tante og nå skal jeg forsøke å pynte meg litt... 4 uker etter fødsel var det ikke akkurat mye som passet i skapet... Men vi kommer da langt med noen lekre sko, smykker og en veske til et ellers kjedelig antrekk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå