Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Er (som sikkert mange andre her) så veldig klar for fødsel nå! Slimproppen gikk for 8 dager siden, hodet er festet, livmorhalsen er moden og jeg hadde 1 cm åpning sist jeg var på kontroll (5 dager siden). har kynnere hver kveld, men når det blir regelmessig så slutter det bare etter en ca fire fem timer.. og foreløpig har det bare vært med 15 til 12 min mellom hver. så det er visst ikke rier da.. Legen sa at han er helt sikker på at jeg får snart, og det skulle jeg ønske at han aldri hadde sagt for nå går jeg jo bare og tror noe skal skje! tida går så sakte! Flere som har det sånn?? Prøver å gå i trapper og å ha sex, men ser ikke ut som lillejenta vil komme ut enda gitt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har hatt mye kynnere siden søndag ( har hatt hele sv.sk men vondere nå). Var på mandag moden me 1-2 cm åpning og kort livmorhals ( tidligere over 4 cm(ul) nå ca mindre enn 1). Tatt modningsakupunktur så var denne jordmora som kjente. Hatt litt rødbrunt blod man å tir ( kanskje pga jordmora strippet?) og litt slim i går å i dag...slimproppen? I natt våknet jeg med kynnere 1 time som var litt vonde i rygg også å tenkte nå...samtidig var jeg kvalm.. men ingenting skjedde. I dag har jeg hatt kynnere hele tiden...ca hvert annet minutt til tider men blir aldri noe mer.. Har ultermin på ons men min er på lør. Hadde jeg ikke hatt disse symptomene så hadde jeg ikke ventet slik men nå bare tenker jeg på det... Sitter nå å masserer på foten for å kanskje få disse kynnerene over til rier men har liten tro etter hvert...
VenterPrinsesse:) Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Huff, skjønner hvordan du har det!! når alle tegn tilsier at det skal skje noe så er det jammen meg kjedelig å gå å vente! Alle sier at hun kommer når hun vil selv.. jeg for min del har brukt dagen til å bake kake, vaske klær, rydde og ordne hjemme.. men ingenting skjer!! Lykke til og håper at noe skjer snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå