Gå til innhold

Samtaletime pa sykehuset-hvor lenge i forkant?


THE*

Anbefalte innlegg

Jeg hadde KS med siste barn pga totalruptur ved foerste foedsel.

 

Fikk beskjed paa UL om at fastlege maatte sende henvisning. Fastlegen min har sendt henvsning, baade hun og jeg trodde det gikk automatisk siden det ble vurdert som vanskelig aa foede normalt sist jeg var gravid, fikk t.o.m. anbefalt KS. Har begynt aa grue meg til samtalen allerede, synes egentlig det er et overgrep aa maatte opp til "vurdering" igjen, dette er jo tross alt ikke noe jeg gjoer for min egen fornoeyelses skyld. Regner med at alt skal gaa bra, men lurer likevel pa hvor lenge i forveien man faar samtale? Skal paa Ullevaal. Er det noen som vet hvorfor jeg maa inn til en ny samtale?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må inn til samtale for hvert snitt uansett grunn til snittet. Vet ikke hvorfor, men har blitt fortalt at det er slik.

 

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg for utfallet ettersom du hadde snitt sist og ble anbefalt dette.

 

Når det tidspunkt for samtalen kan det variere veldig. Selv var jeg inne i uke 24 - 25 ca, men vet at mange ikke kommer inn før de er godt passert 30 uker.

 

Er nok avhengioig av grunnen. Hos deg, hvor det mest sannsynlig kun er en formalitet kan det skje ganske sent. Hvis du ikke ønsker å vente hadde jeg ringt sykehuset og forhørt meg. Kan tenkes du kan få fremskøvet samtalen da.

 

Lykke til !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kaller deg inn uansett til samtale, pga sine rutiner. Dessverre.

Og innkallelsen varierer, noen får det tidlig, andre får det sent. jeg fikk det litt sent snytes jeg, samt måtte inn til flere samtaler. Byttet sykehus og da ble det fart på sakene. :) Så det går bra skal du se!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Jeg ringer til sykehuset til uka.

Trenger ikke vite dato, men vil ha 100% bekreftet at det ikke blir noe "tull".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...